9 april 2012

Börja blogga

Har funderat på att börja blogga ett tag nu men har aldrig kommit till skott. Tanken är att jag ska lägga ut bilder på mina tavlor och teckningar här i bloggen så det är väl bara att köra igång.

Denna tavlan målade jag till min lillasyster i julklapp. Acryl 60x30
Original av Sylvia Ji

Tavla nr 2 målad med acryl men har inte full koll på storleken och kan inte mäta den då den för tillfället är utlånad. Skulle tippa på att den är 50x30
Original av Sylvia Ji

Tavla nr 3 är jag riktigt nöjd med. Även denna i acryl 80x65
Original av Sylvia Ji

Tavla nr 4 hänger fint i sovrummet. 
Original av Sylvia Ji

Tavla nr 5 är en av mina favoriter då den föreställer min söta lilla Mulle. Acryl 100x100
Det var några av tavlorna jag målat under de senaste året. 
Tar gärna emot beställningar om någon är intresserad och priset kan vi komma överens om.
Tack och hej!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Va Mulletavlan va fin :-)

Sandra sa...

Tack Sofia :)